wtorek, 19 czerwca 2012

FRESH LOOK-przygotowujemy się do lata:)

Juz mogę Wam pokazać świeżutką i pachnącą farbą nową kolekcję Asica-Scrap -FRESH LOOK.
Tym razem kolekcja jest grubiutka (250g),dwustronna,soczysta i letnia!Zobaczcie zresztą sami:

1. crazy circle

2. grey fish

3. rainy sky

4. wild grain

5. speedy zigzag

6.sweet honey

Kolekcja będzie dostępna na stoisku Scrapińca za Zlocie Warszawskim,a niebawem i w innych sklepach scrapowych (mam nadzieję:)).

Podobają Wam się?Zagladajcie do nas ,bo niebawem będą freshe do zgarnięcia:)

23 komentarze:

  1. PODOBA MI SIĘ wszystko oprócz angielskich nazw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "świeży wygląd" byłoby głupio Asia:P

      Usuń
    2. to inaczej,byle po polsku.
      tak pięknie brzmi Pastelowa Rapsodia...

      Usuń
    3. kolejna kolekcja będzie po polskiemu;)
      ,choć i tak wydaje mi się,że to nie nazwa jest tu najważniejsza :)

      Usuń
    4. super,trzymam Cię za słowo:)
      pewnie,że nie najważniejsza, ale wiesz,kiedy będą już sławne na cały świat,to niech od razu kojarzą się z Polską;)

      Usuń
    5. zgadzam się z Aśko! Też jestem za patriotyzmem i też kocham nazwę Pastelowej Rapsodii :)

      Usuń
  2. Zgadzam się z przedmówczynią, chociaż rozumiem, że w ten sposób łatwiej trafić w "zagranicę":)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne papierki,zwłaszcza te szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny, to nie renesans. :P Ważne są papiery, a nie nazwa. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. no super! Macie tempo dziewczyny:p tak szybko nowa kolekcja, podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szary w kropki - jest boski.
    A głos w sprawie nazw - cenny. Zgadza się, że nie renesans, ale z drugiej strony coraz mniej świeżości na rynku papierów, coraz trudniej zaproponować coś nowego, więc takie głosy to fajna podpowiedź marketingowa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie szarości poproszę:) Są BOSKIE!!! do reszty będę się przekonywała :) ...a w kwestii nazw...kiedyś już się wypowiadałam...kocham Polskę...wszystko co nasze...i wszystko co po polsku!
    Ale to nie wpływa na moją ocenę tej kolekcji,
    Brawo dziewczyny! Tylko tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana Asiu są zawodowe, chętnie je przyjmę- uwielbiam takie kolory- widzę ,że masz głowę pełna pomysłów. Buziaki i jeszcze raz gratulacje. Sylwia Iwanecka:):)

    OdpowiedzUsuń
  9. grey fish kocham i chcę:) cudne są:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale szalejesz! cudne letnie kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rainy sky kocham od pierwszego wejrzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy moment, to średnio - bo nie wiem co z nich zrobić, ale po głębszej analizie:
    kółka dziwne, choć kreatywne, będzie problem, ale do kartek dobre.
    rybka, do kartek cudo na bazę - mój ulubiony!
    kropki fajne, kombinuję jak połączyć z innymi i mi super pasują do timholzowych (ta pastelowa kolekcja - miodzio <3 <3 )
    ten wild garden ciekawy, ale za cholerę nie wiedziałabym co zrobić.
    ale coś ma - kolory coś w sobie ma
    Już widzę jak grono dziewczyn wyczaruje z tego cuda. A może jakiś scrap rodzinny?
    zygzaki rewelacja, cudne kolory, dowalić im turkusem, albo nic nie robić, tylko schować i nie ciąć :D
    No i na koniec miodek, że dobry, modny - plastry w miodzie są modne.
    fajny bo symetryczny i dużo symetrycznych, bo ja lubię symetryczne :D
    fajny bo symetryczny
    i dużo symetrycznych, a ja lubię symetryczne

    OdpowiedzUsuń
  13. Asiu, piękna kolekcja. Moimi faworytkami są szarości i słodki miód. Piękne prace powstaną z tych papierów. Serdecznie gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale mi sie oczy zaświeciły widząć cudowne szarości i tą żółto pomarańczową energię:) Gratuluję pięknej kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
  15. Racja szarości są Cudowne!! Ja jestem mało multikolor więc ta cześć kolekcji mniej. Ale szarości na pewno wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń